Wyjazdy firmowe na Islandię

Wyjazd firmowy na Islandię – dlaczego akurat wyspa ognia i lodu?

Niewątpliwą zaletą tej niezwykłej wyspy jest jej lokalizacja. Niespełna trzy i pół godziny lotu z Polski dzielą Państwa od tego wyjątkowego w skali światowej miejsca. Islandia nie bez powodu stała się atrakcyjną turystycznie destynacją. Rokrocznie przybywa na nią więcej spragnionych wyjątkowych wrażeń, majestatycznej przyrody i spokoju, który wciąż da się tam odnaleźć.

Nie trzeba chyba nikogo długo przekonywać, że wyspa, na której znajdą Państwo wulkany i lodowce, olbrzymie pola lawowe, przepiękne kaniony, najświeższe powietrze, wulkaniczne plaże, nieokiełznany ocean, islandzkie kuce, urocze maskonury, wyjątkową kuchnię to idealne miejsce na przygodę życia dla Państwa firmy!

Dlaczego z nami?

Przede wszystkim dlatego, że poza pasją podróżowania, która ciągle pcha nas do rozwoju, Islandia jest miejscem, które kochamy najbardziej. Mieliśmy okazję mieszkać na tej niezwykłej wyspie i poznać ją od przysłowiowej poszewki. Pracując w branży turystycznej wypracowaliśmy sobie sieć kontaktów, która zdecydowania ułatwia organizację na miejscu. Wiemy, gdzie, z kim i dlaczego. Znamy wysokiej jakości restauracje, lokalne knajpy, bazę noclegową. Chcielibyśmy aby Państwa wyjazd firmowy był nie tylko odpoczynkiem i przygodą, ale także krokiem do poznania tej niezwykłej kultury i historii Islandii.

A co na miejscu?

Tutaj wszystko zależy od Państwa preferencji wyjazdowych. Długość pobytu, charakter wyjazdu, a także budżet determinuje ilość atrakcji, które mamy Państwu do zaoferowania. Wśród najpopularniejszych atrakcji możemy zaproponować:

• wizytę w najsłynniejszym SPA Blue Lagoon,
  • rejs w poszukiwaniu wielorybów,
  • wspinaczkę lodową,
  • spacer po lodowcu,
  • zjazd do wygasłego wulkanu,
  • loty widokowe paralotnią,
  • loty helikopterami,
  • testowanie lokalnej kuchni i alkoholi,
  • rejs po lagunie lodowcowej
  • jazdę 4×4 po islandzkim Interiorze.

Wszystkie nasze wycieczki dla firm na Islandię charakteryzują się indywidualnym podejściem do każdego zlecenia. Chcemy zawsze tworzyć wyjazd Szyty Na Miarę, dlatego zachęcamy do kontaktu – 607 853 800.

Opinie naszych Gości:

„Podziękowanie dla Damiana za podzielenie się swoją pasją i miłością do Islandii. Podczas 5 dniowej wyprawy przeżyliśmy wspaniałą przygodę, która na zawsze zostanie w naszej pamięci. Damian potrafił bezbłędnie znajdować okna pogodowe abyśmy mogli nacieszyć się nieziemskimi widokami. Wyjazd był doskonale zorganizowany począwszy od rezerwacji lotów, poprzez dostosowanie trudności tras do możliwości poznania lokalnej kuchni a i nawet muzyki (!). To było niesamowite przeżycie. Dziękujemy.”

Ewa Chaberko – firma Swegon, Poznań.

W czerwcu 2017 roku wziąłem udział w przepięknej wycieczce dookoła Islandii. Organizatorem jej przebiegu na miejscu był Damian. Byliśmy zachwyceni znajomością historii, zwyczajów oraz zafascynowaniem tym dość odległym miejscem od Europy naszego przewodnika. Ta fascynacja po pierwszych dniach udzieliła się i nam. Objechaliśmy dwoma samochodami terenowymi całą wyspę dookoła. Zobaczyliśmy gejzery i lodowce, wdrapaliśmy się na kalderę wulkanu, kąpaliśmy się w lagunach, basenach termalnych i w gorącej rzece, polowaliśmy z aparatami na wieloryby i renifery, byliśmy nad, pod, za i przed wieloma wodospadami dotykając ich niemalże rękoma. Chodziliśmy po pięknych czarnych plażach południowego wybrzeża, po klifach północno-zachodniej części Islandii oglądając maskonury mewy i inne ptaki w ich siedliskach. Pływaliśmy pontonem po jeziorach powstających z topiących się lodowców. Zrobiliśmy tysiące cudownych zdjęć tego niesamowicie surowego kawałka Europy. Całość została doskonale zaplanowana przez naszego przewodnika, który dopasowywał kolejne fragmenty zwiedzania do aktualnej pogody. Damian zadbał także o właściwy dobór baz noclegowych, co po kilkunastogodzinnym zwiedzaniu każdego dnia, miało ogromne znaczenie. Nie został zmarnowany ani jeden kawałek dnia podczas tej dwutygodniowej eskapady. Dzisiaj, już po kilku miesiącach od tamtej przygody z radością oglądamy bajecznie kolorowe zdjęcia pomimo tego, że cała wyspa jest w większości pochodzenia wulkanicznego. Wspominamy ten czas jako jeden z najlepszych wyjazdów z naszym udziałem. Warto dodać, że w sporej grupie ludzi, Damian zdołał wytworzyć przyjacielską atmosferę i ogromną serdeczność pomimo tego, że był z nas najmłodszy. Myślę, że kluczem do takiego sukcesu jest jego rzeczywista fascynacja zarówno surową pięknością miejsca jakim jest Islandia, jak i samą pracą przewodnika.Dr inż.

Andrzej Drotlew
DYREKTOR POLCAST, SZCZECIN

Poniżej przedstawiamy galerię zdjęć autorstwa jednego z naszych Uczestników, który brał udział w wyjeździe firmowym, w marcu 2017 roku.